Stačí správna dávka všímavosti voči okoliu a nikdy neviete, koho urobíte šťastným.
Počúvať cudzie rozhovory sa nemá, ale…
… ale v tomto prípade je "vinníkovi" odpustené. Práve vďaka tomu, že zachytil rozhovor medzi dvomi čašníčkami, mohol pre jednu z nich urobiť pekné gesto.
Príjemný šok zažila čašníčka v reštaurácii v USA vďaka empatii jedného zákazníka. Ten jej k účtu v hodnote 10 dolárov, ktorý zaplatil za služby, pripojil aj šek v hodnote ďalších 200 dolárov. Urobil tak preto, aby žene pomohol vycestovať za synom. Započul totiž, ako sa svojej kolegyni zdôverila, že jej ďaleko žijúci syn veľmi chýba, no z finančných dôvodov si nemôže dovoliť ho navštíviť.
Nečakane štedrý zákazník k šeku pripísal aj odkaz: "Brandi, ďakujem za obsluhu. Začul som vás hovoriť o vašom synovi. Použite tieto peniaze na jeho návštevu."
Čašníčka sa po prečítaní odkazu pochopiteľne dojala a neubránila slzám. "Keď mi ho kolega doniesol, v kuchyni som sa úplne zložila. Dobrosrdeční a empatickí ľudia stále existujú," dodala.
Zdroj: dobrenoviny.sk