Slovenské banky začali upozorňovať klientov na podvodné maily. Ako prvá s tým prišla Tatra Banka, ktorá varovala pred e-mailovou komunikáciou. Jej cieľom je získať citlivé informácie od klientov.
E-mail vzbudzuje dojem, že ho odoslala sama Tatra Banka, poprípade iná banka. Medzi ďalšími spomenutými sa nachádza aj ČSOB, Prima Banka a ďalšie. V komunikácii sa ďalej uvádza, že z dôvodu aktualizácie internetového bankovníctva je nutné poskytnutie prihlasovacích údajov k internet bankingu.
Banky ale nikdy nežiadajú poskytnutie prihlasovacích údajov a preto by ste na takéto e-maily nemali odpovedať, ani klikať na prílohy, ktoré by mohli obsahovať vírus. Ak ste náhodou podvodnému e-mailu naleteli, zmeňte si heslo do internet bankingu.
Zdroj: androidportal.zoznam.sk