Počúvať
Hity vášho života
Rádio Melody

Zamyslenie: Prečo my, Slováci, radšej pretrpíme nekvalitnú službu, ako by sme ju mali ísť reklamovať?

Zatneme zuby, nejako to vydržíme a už sa tam nikdy nevrátime. A budeme robiť zlé meno.

Predstavte si situáciu. Prídete do hotela. Izba nespĺňa vaše hygienické nároky, máte rozlámanú posteľ a ešte aj pri raňajkách je všetok riad špinavý.

Možno si poviete, že by ste čokoľvek išli ihneď reklamovať. Lenže … po vojne je každý generál. Ubytovaný človek slovenskej mentality rozmýšľa inak: „Čo mi urobia, ak sa pôjdem sťažovať? Nebudem mať zajtra v raňajkách napľuté.”

Bohužiaľ tento prístup nepomôže ani jednej strane. Klient dostáva nekvalitnú službu a majiteľ podniku (v prípade, že to myslí s podnikaním vážne) prichádza o klientov.

Aké je riešenie?

Skúste si predstaviť Nemca alebo Brita. Ten bude čakať a sťažovať sa dovtedy kým nedostane to, za čo si zaplatil. Pri najbližšej príležitosti buďte Nemec alebo Brit. Vráťte nekvalitné jedlo. Pýtajte inú izbu. Žiadajte späť peniaze. Len tak dospejeme k spokojnosti.

Mobilná aplikácia rádia Melody

Rádio Melody a hity tvojho života aj v mobile! Aplikácia obsahuje možnosť "castovania" cez Google Chromecast.