Tak, ako obchody, aj cestovné kancelárie majú určité triky. Vďaka nim dokážu veľmi jednoducho predať aj drahšie destinácie. Ako to robia?
Perfektné fotografie
Fotografie uverejnené v katalógu sú niekedy až príliš perfektné. Po príchode na miesto môžete byť preto prekvapení skutočnosťou. Ešte predtým, ako si destináciu vyberiete, sa pozrite na realistické fotky na internete.
Lákavá cena
Mnohé cestovné kancelárie využívajú známe ceny „od 199 eur“. Konečná cena s poplatkami sa však môže vyšplhať o desiatky až stovky eur vyššie. Ku koncu si teda priplatíte.
Vzdialenosť od mora
Mnohí predajcovia vám v cestovkách povedia, že hotel je takmer pri pláži. Alebo že je od mora vzdialený len kúsok. Vždy si to však pre istotu skontrolujte. Nemusí to byť tak úplne pravda.