
Na návšteve v Soule sa zdržia v priemere 5 dní.
Viac ako 80 % zahraničných návštevníkov Soulu v tomto juhokórejskom meste nakupuje a cca 60 % si vychutnáva kórejské jedlá.
Prieskum ukázal, že až 85,2 % opýtaných túži navštíviť nákupnú štvrť Mjongdong v centre mesta. Ďalších 57 % by zase chcelo vidieť televíznu a vyhliadkovú vežu N Soul tawo na hore Namsan a 55 % by si prialo prehliadku štyroch palácov z kórejskej kráľovskej a neskôr cisárskej dynastie Čoson z obdobia rokov 1392-1910.
Na ďalších miestach rebríčka sa umiestnili rôzne nákupné strediská, trhoviská a obchodné domy v juhokórejskej metropole.
Inštitút Nielson Korea tento prieskum uskutočnil v januári a vo februári na vzorke 6-tisíc zahraničných turistov.
Vlani si návštevníci na prehliadku tejto ázijskej metropoly vyhradzovali v priemere päť dní. Druhýkrát sa do Soulu v roku 2017 vrátilo vyše 44 turistov.
Vyše 52 percent návštevníkov Soulu uprednostňuje nakupovanie v bezcolných (duty free) obchodoch, viac ako 48 % na tradičných trhoviskách a 44 % v obchodných domoch.
Čoraz viac turistov uprednostňuje návštevu tradičných trhov a výnimočných miest, aby mali možnosť vidieť život bežných obyvateľov.
Zdroj: TASR
Photo: pixabay.com