Sociálna sieť preverila a vyhodnotila tisíce titulkov.
Facebook plánuje podstatne zredukovať zavádzajúce titulky. Za pomoci algoritmu odstaví tzv. návnady, teda "clickbaits". "Ľudia nás opakovane upozorňujú, že uprednostňujú jednoznačné titulky," citovala z firemného blogu agentúra DPA.
Facebook už preveril a vyhodnotil tisíce titulkov. K týmto návnadám patria také texty, ktoré informácie úmyselne zatajujú, ponúkajú prehnané a zavádzajúce informácie.
Cieľom je len nalákať ľudí na svoju stránku, no keďže obsah ani zďaleka nie je taký bombastický ako titulok, pre čitateľov je to len strata času. Ide napríklad o titulky typu: "Pes štekal na poštára a jeho reakcia je na nezaplatenie" alebo "Pred spaním si vložil cesnak do topánky. Neuveríte tomu, čo sa stalo potom".
Zdroj: teraz.sk
Photo: pixabay.com