Hlavná myšlienka reklamy? Osamelosť starších ľudí počas Vianoc.
Na Vianoce by predsa nikto nemal byť sám!
Blížia sa najkrajšie sviatky v roku a je to poznať nielen vďaka obchodným reťazcom, ktoré sa pred Vianocami predbiehajú so svojimi štedrými ponukami. Aj v televíziách začínajú hrať prím dojemné vianočné reklamy.
Viac ako v iných krajinách, je vianočnou reklamou "posadnutá" Veľká Británia. Od roku 2007 práve tam obchodný dom John Lewis spustil tradíciu reklám, ktoré oficiálne spúšťajú vianočnú sezónu. V Británii sa tak tohtoročná sezóna začala presne v piatok 6. novembra.
Reklamy, ktoré každoročne obchod predstavuje, sú väčšinou stvárnené ako príbeh s hlbšou myšlienkou a to aj vďaka spolupráci s neziskovými organizáciami. Tento rok chcel John Lewis taktiež poukázať na spoločenský problém – osamelosť starších ľudí počas sviatkov a rodinné vzťahy. Reklamný spot nazval Človek na Mesiaci. Túto tému spracoval v spolupráci s organizáciou Age UK a podľa prvých reakcií sa zdá, že úspešne:
https://www.youtube.com/wuz2ILq4UeA
Zdroj: teraz.sk
Photo: metro.co.uk